My Cart

Close

Returpolicy

HUR RETURNERAR JAG EN VARA?

Hos Jascha Stockholm har du alltid öppet köp i 15 dagar (gäller även reavaror) från det att paketet ankommit till  leveransplatsen. Varan måste vara i perfekt skick, den får inte använts, tvättats eller ändrats på något sätt. Vi förbehåller oss rätten att neka eventuella returer som inte godkänns i vår kvalitetskontroll. Kom ihåg att låta alla lappar sitta kvar när du skickar tillbaka den oanvända varan.

ÅTERBETALNING

En returavgift om 49 SEK tillkommer på samtliga returer och kommer att dras av från din återbetalning. Du får din återbetalning genom samma betalmetod som användes vid köptillfället. Det kan ta upp till 14 dagar från det att du returnerat din vara tills beloppet är återbetalat. Så fort vi hanterat din retur kommer du få en bekräftelse via e-post.

 

ANVÄND VÅR RETURETIKETT

Vi rekommenderar att du använder den returetikett som bifogades i paketet då vi enkelt kan följa ditt paket tills det att det anländer till vårt lager. Om paketet mot förmodan skulle försvinna eller skadas kommer du då fortfarande få din återbetalning. 

Jascha Stockholm ansvarar ej för paket som skickas med annan returetikett än den som bifogas av oss. Om du väljer att använda en annan speditör meddela vår kundtjänst support@jascha.se i förväg. Informera oss då om vilken speditör du använt samt ordernummer och vilka produkter som returneras.

 

SÅ HÄR RETURNERAR DU

  1. Placera varan i dess orginalförpackning

2. Fyll i retursedeln och lägg den i paketet

3. Fäst returetiketten överst på förpackningen

4. Returnera paketet till ett DHL-ombud

5. Be alltid om kvitto med spårningsnummer, ifall det mot förmodan skulle hända något på vägen

 

BYTEN

Om du önskar byta din vara, vänligen kontakta vår kundtjänst support@jascha.se så kommer vi hjälpa dig med bytet.

 

REKLAMATIONER

Jascha Stockholm arbetar för att skapa högkvalitativa kläder som håller över tid. Vi arbetar med ledande europeiska tygproducenter och fabriker för att säkerställa att vi kan leverera en så bra produkt som möjligt, men ibland räcker det inte hela vägen. Om du upptäcker att din vara är defekt och du vill reklamera, vänligen kontakta oss på support@jascha.se

Jascha Stockholm följer konsumentköpslagen vilket innebär 36 månaders reklamationsrätt, mot uppvisande av giltigt köpbevis (kvitto eller kontoutdrag) Reklamationsrätten täcker endast ursprungliga fel, dvs produktionsfel.  Reklamationsrätten gäller inte i de fall där vi inte kan hitta något fel på produkten eller då du orsakat skadan själv. Vanligt slitage ersätts således ej.

 

SUPPORT

Mail: support@jascha.se

Tel: 08-33 06 44

Mån - Tor 09.00 – 15.00

 

RETURADRESS

Jascha Stockholm

Kristineholmsvägen 10M

441 39 Alingsås